svētdiena, 2018. gada 9. decembris

Klusā laika dienasgrāmata- mēslojums gatavs


Ir laiks pastāstīt , kas jauns manās mājās. Ja atceraties divas nedēļas atpakaļ iemaisīju mēslojumu no BAIKALS + rīsu ūdens+ iesala ekstrakts. Palasīju atsauksmes par baikālu, tās ir dažādas, ir tie, kas saka, ka nekas šajā līdzeklī nav ir tie, kas sajūsminās.

Tā kā es ticu tikai tam par ko pārliecinos pati , turpināšu jums atrādit rezultātu.




Tātad ir pagājušas divas nedēļas un veram vāku vaļā. Šķidrums ir nedaudz tumīgs un smaržo patīkami, pelējumu nosmēlu un izmetu. Tagad varam sākt laistīt.

Leju glāzīti 100. gr uz 3. litriem ūdens.









Tā kā kaķiem ļoti patika šis maisījums, es nedaudz to atšķaidīju ar ūdeni un pavisam nedaudz pievienoju akvārija ūdenim. Uzreiz teikšu akvārija augus es ne ar ko citu barojusi neesmu. Gaidīju, kas notiks, bet nē,  zivtiņām nav nekādu pretenziju.  



Protams tāpat kā jums visiem, arī man, miera nav, gribās pa zemi padarboties, tapēc vēlos Jums atrādīt  vēl kādu izmēģinājumu.

Pārstādot  savas vijolītes (sanpaulijas) viens stādiņš palika bez saknes un es tā īsti ne ar ko neriskēju. Bija skaidrs, ka vienā vai otrā gadījumā tā aizies bojā.  Plastmasas trauciņā izgriezu caurumiņus pa malam nevis vidū, ka podiņam, ievēru kokvilnas diegu un piebēru ar zemi, Pēc ieteikumiem diegs paliek slapjšs un apgādā stādu ar ūdeni. Tas nozīmē, nav jāsatraucās par to, ka augs varētu iekalst.

Trauciņu uzliku uz burciņas kurā ir ūdens. tad nu tā, varu ar pārliecību apgalvot, tas darbojas. Stādiņš izskatās ļoti labi, zeme ir pastāvigi mitra. 















Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Kāpēc HOSTAS

Sākšu savu stāstu ar to, ka tāpat kā daudziem ar vārdu hostas man asociējās gliemežu apgrauztie sabiedriskie apstādījumi. Pirmā brīnumainā s...